-
پیش نیاز های دوره
- برند فراگیر (مدرس: دکتر احمد روستا)
- متنوع سازی استراتژی های تامین مالی و سرمایه گذاری (مدرس: دکتر پیمان مولوی)
- بازگشت قبیله ها در عصر دیجیتال (مدرس: استاد حسین طاهری)
- اصول و مبانی آینده پژوهی (مدرس: دکتر سعید خرائی)
- دستیابی به فروش فوق العاده و پایدار در فضای فرا رقابتی (مدرس: پروفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی)
- توسعه تعاون پاسخگویی مدیران به تغییرات (مدرس: دکتر علی عطافر)
- دیجیتال مارکتینگ (مدرس: استاد فرزاد مقدم)
- آموزش و بهسازی منابع انسانی (مدرس: دکتر کوروش فتحی واجارگاه)
- استراتژی در بازاریابی (مدرس: دکتر محمود محمدیان)
- ایده هایی برای موفقیت در کسب وکار (مدرس: دکتر محمود محمدیان)
- جسارت در بازاریابی (مدرس: دکتر محمود محمدیان)
- اصول مذاکرات تجاری (مدرس : دکتر یحیی علوی)
-
آینده پژوهی (مدرس: دکتر سعید خزائی)
-
برندینگ (مدرس: محمد مهدی ربانی)
-
دوره تجارت الکترونیک (مدرس: محمد رضا شیخ بهایی )
-
شیوه های نوین مدیریت و رهبری (مدرس: دکتر حسین چیانی)
-
اصول سخنوری (مدرس: استاد سعید وفایی)
- درآمدی بر فن بیان و سخنوری
- اصول و فنون سخنوری
- عناصر سخن و آنالیز سخنرانی
- عوامل محیطی سخنرانی و ارکان اساسی سخنرانی
- ویژگیها و توانمندی های یک سخنران موفق
- تفاوت سخنرانی عمومی با گپ زدن و مکالمه و مذاکره
- موضوع،هدف و مخاطب سخنرانی
- اصول ظاهر آراسته و لباس برازنده سخنران
- انتخاب درست کلمات،آهنگ صدا و زبان بدن مناسب
- حفظ آرامش،تسلط و اطمینان در سخنرانی
- سکوت و مکث
- فنون راهبری سوالات در پایان سخنرانی
-
بازاریابی پیشرفته (مدرس: دکتر محمود محمدیان)
-
مدیریت منابع انسانی پیشرفته (مدرس: دکتر حمید دوازده امامی)
- مدیریت منابع انسانی در عصر جدید و تفاوتهای آن با دهه های گذشته
- طراحی شغل و چگونگی آن بر مبناهای رویکردهای علمی، انگیزشی،سیستمی و ارگونومی
- چگونگی طبقه بندی مشاغل به صورت حرفه ای بر مبنای استاندارد 34000 منابع انسانی
- طراحی سیستم های پاداش بر مبنای رویکردهای انگیزشی
- طراحی نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی از شاخص سازی تا اجرا و خطاهای اساسی ارزیابان عملکرد در سازمان ها
- طراحی نظام حقوق و دستمزد عادلانه بر مبنای استانداردهای نوین منابع انسانی
- طراحی نظام برنامه ریزی نیروی انسانی و استراتژی های برنامه ریزی نیروی انسانی در انطباق با استراتژی های اصلی سازمان
- طراحی و اجرای استراتژی های جذب و کارمندیابی و طراحی خزانه استعداد
-
تفکر استراتژیک (مدرس: دکتر قربان محمد پورغاز)
- ضرورت تفکر استراتژیک در دنیای فعلی، بررسی تحولات جهانی که ما را ناچار به تغییر در ساختار فکریمان می کند.
- کلیات تفکر استراتژیک شامل ارائه مفهوم دقیق تفکر استراتژیک، بررسی مفهوم استراتژی، راه های شناخت محیط کسب و کار، روشهای شکار فرصت و نحوه ایجاد مزیت رقابتی
- الگوهای شکل گیری تفکر استراتژیک در سازمان، چرخه شکل گیری تفکر استراتژیک، مدل فرایند برنامه ریزی موریسی و مدل دو سطحی بون
- الگوهای شکل گیری تفکر استراتژیک-مدل فاکتور های حیاتی کافمن به عنوان یکی از بهترین مدلهای تفکر خلق محصول ناب
- الگوهای شکل گیری تفکر استراتژیک-مدل عناصر تفکر استراتژیک لبدکا و الگوی نو آوری استراتژی هامل
- الگوی گزینه های آینده سازمان، بررسی نیازها، ساخت قابلیتها و –الگوهای شکل گیری تفکر استراتژیک کسب دانش لازم برای آینده
- یک استراتژیست چگونه فکر می کند، بررسی و مقایسه مدلهای تفکر خطی و غیر خطی و پیوندی
- ادغام تفکر خطی و غیر خطی، بررسی نحوه عملکرد متفکران استراتژیک، یادگیری روش تبدیل تفکر استراتژیک به برنامه استراتژیک